Henry - I Would

Nothing has ever broken me like you did
沒有什麼 曾像妳這樣傷我
No one I ever wanted more than you
沒有人 能比妳更令我嚮往
Nobody else can make a man so weak
沒有人 能讓一個男人變得如此脆弱
Make him fall in love so deep Baby
讓他深深陷入愛情 Baby

No one has ever known me like you did
沒有人 能比妳更了解我
There's just no other girl to see me through
再沒有其他女孩 能將我看透
And every single memory I know
我所知道的每一段 沒有妳在身旁的回憶
Reminds me that I'm all alone, all alone
不斷提醒著我的孤單, 形單影隻

If I could just get over you I would
如果能放棄妳 我會那麼做
Don't wanna love you anymore
不想再愛妳
And missing you is like fighting a war
想念 像是場戰爭
It's a battle I'm losing
這場戰爭 我輸了
And I'd give up girl if I could
我會放棄妳 如果我可以
If I could walk away as easily as you I would
如果能像妳一樣輕易的離開 我會那麼做

Thought I've seen enough to know it all
即使我認為 我已經看透一切
But not enough to know how it feels to fall
但仍不足以去了解 這悵然若失的感覺
But the kind of pain you left me with
妳留給我的這段傷痛
It never seems to heal
似乎永遠無法癒合
And it never lets me go
讓我永遠走不出來

Repeat

Tell me how do I live with tainted love?
告訴我 該如何在這段帶著傷痛的感情中自處?
Tell me how can I feel no feelings?
告訴我 該怎麼做才能不再有感覺?
Is there a way to leave it all behind?
是否有方法 能將這一切拋諸腦後?

If I could just get over you I would
如果能放棄妳 我會那麼做
Don't wanna love you anymore
不想再愛妳
And missing you is like fighting a war
想念 像是場戰爭
It's a battle I'm losing
這場戰爭 我輸了
And I'd give up girl if I could
我會放棄妳 如果我可以
Just tell me how to walk away
告訴我 該怎麼走出去
Away from loving you And I Would
該怎麼做才能不再愛妳 我會那麼做

註:綠色部分是副歌

歌詞來源:Naver Music
歌詞翻譯:Laura (watase124)
翻譯請勿轉載,謝謝

arrow
arrow
    全站熱搜

    Laura 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()